MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

Ny dag -nya tag?

Nä asså, fuck den klyshan!
Mitt senaste inlägg kanske var lite väl aggresivt. Var mitt uppe i ett förbannat tillstånd när jag skrev det.
Nu har jag lugnat ner mig lite granna och känner att det var lite väl överdrivet. Nåväl.
För att göra klarspråk om mig själv kan jag ju börja med att säga att jag och zus inte längre är ett par, tråkigt och ledsamt men ibland blir det bara så.
Jag har inte hittat någon annan och har inga avsikter att göra det heller.
Jag vill vara ensam. Jag behöver vara ensam.
Singel.
Skönt att få hitta tillbaka till sig själv, innan har vi varit två.
Just nu är jag lite besviken så mitt kära ex har givit bort våra katter till en av hennes vänner.
Jag hade velat träffa dom först - vilket hon mycket väl visste om.
Menmen, det är inte första gången hon tar beslut om våra bäbisar utan att fråga mig, blir mest ledsen för att jag verkligen saknar mina katter.
Jag saknar dom så det gör ont i hjärtat.
Och jag älskar dom. Kato & Sailor <3


Idag ligger jag hemma och är sjuk (verkar som att jag alltid är lite sjuk när jag bloggar?).
Min att göra lista var inte så lång tyckte jag i morse, men nu när kvällen kommer och jag bara fått bockat av två punkter börjar jag tvivla.



Får någon slags hypokondri om att jag har hjärnhinneinflammation då mitt huvud håller på att sprängas och jag mår skit. Troligen är det inte så.
Rastlös, trött, omotiverad, bitter, fb-beroende.
Mmm och imorgon är det tänkt att jag ska ner till skåne på gig med The Cadillac Band, vette fan om jag kommer palla det alltså!
Jädijädi.
Nu ska jag se på tv, äta mosad banan med pressad apelsin över och senare dricka Ducoral "resevaccin mot kolera" som jag skulle druckit i måndags egentligen.. Ooops slarver!

Vill också säga grattis till min vackraste Harry Potter då hon fyllde år igår. Love you Harry <3
Pussochkyssochtackföridag
/fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback