MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

lite lycka

Då sitter man här på kvällskvisten och bloggar lite granna..
Dagen har varit en emotionell berochdalbana.

Började med att jag vaknade upp och var akutkissenödig, sen satte jag på Narnia och åt frukost i sängen.
Grät en skvätt.
Senare åkte jag in till stan och mötte upp zus för att ta oss till hennes kompis för att träffa våra katter som zus har givit till henne. (phu, long story).
Det var jobbigare än jag trodde, har varken träffat zus eller katterna sen det tog slut.
Men det var fantastiskt och underbart att få gosa med mina älsklingar igen.. både kato och sailor hade gått upp i vikt och verkade dessutom ha blivit latare sen sist!
Nåväl. Lycka är mina katter.
Dom är så jävla fina.
Jag älskar dom <3



Okej, tråkigt inlägg här nu kände jag. Katt-freak-alicia.
Men det känns oerhört skönt att jag fick träffa dom innan jag drar till asien iaf.
Fint att träffa zuzie också.
Svårt med känslorna.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback