MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

P3 guld och annat

ok.. har jobbat idag.
Ska åka till repet om en halvtimme.
Idag är allt så himla trist, för att överdriva lite så känner jag mig nedstämd och ledsen.
Kan inte komma på varför och jag har ingen motivation till att göra de måsten som jag borde göra.
Jag känner för att spela bort lite pengar på mrgreen och ta mig ett glas rött. Det känns båda lyxigt och självdestruktivt...

Jag har slarvat bort min dagbok också. Och funderar i sinomtid på att bli vegetarian/vegan, eller att helt enkelt bara leva på luft. 
Mat är inte gott iaf. så känns det just nu.

P3 Guld igår. ROBYN.

Kan hända att jag är lite bitter efter att ha läst Niklas orrenius bok om Sverigedemokraterna.
Eller... Bitter var ett mild ord, jag är så jävla förbannad.
Enligt mig består sverigedemokraterna av ett gäng okunniga, egoistiska människor som inte har någonsomhelst känsla för andra människor.

Jag tycker att de inte har någon koll på någonting och spelar på sin-martyrroll för att vinna röster. För att känna sig lite bättre själva. Kanske problembarn/bittra människor som fick någonting gemensamt - någonting att skylla all skit på..? Vem vet.

Hursomhelst så är Niklas väldigt objektiv.
Nu orkar jag inte prata om dom, dom har fått mer än dom förtjänar.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback