MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

Nacksvaj

Min huvud svajar runt på halstippen som har ett halvstabilt fäste i navken. Jag känner mig ungefär som en nickedocka.
Tröttheten efter denna vecka har satt sig långt upp denna gång.. förbi magen och mitt blodröda hjärta... Förstår egentligen inte hur jan hinner bli så förbannat trött?
Idag har jag jobbat och läst ut sista boken i twilight-serien. Dax för stephanie meyers avstickare "Bree tanners andra liv".
Jag har äntligen insett hur mycket jag älskar att läsa.
Måste strax hem till götet för att mata kissekatterna (4st). Dom e ALLTID hungriga!!!
Sedan är väl planen att träffa gänget för en mysig kväll tillsammans med Lois som nu äntligen är här och hälsar på från bergien.

Ja - jag vill verkligen göra detta, men efter noga övervägande blir det nog en stanna hemma kväll ändå.. Jag behöver ta hand om mig själv. Jag behöver lyssna på min kropp och klistra tillbaka huvudet på halsen och ge min nacke lite lyx.

Jag känner mig som världens tråkigaste människa när jag avstår från att träffa mina kära vänner.
Saknar att inte orka med ALLT längre.. kan det bero på åldern? MEN JAG ÄR JU BARA 22 JÄVLA ÅR GAMMAL!!

Nåväl.. ska inte grubbla för mycket utan välja ut en bra outfit för bröllopet/dopet jag ska sjunga på imorgon.. phu,

Älskar väldigt mycket just nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback