MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

Mus

Inatt hade jag en sån fin dröm!
Jag drömde om en mus som hette Keso, vi var väldigt goda vänner och kunde prata med varandra.
Keso hade en show som "den ihoprullade musen" för han kunde rulla ihop sig ordentligt!!!
Keso hade också massa mus-ungar som var så söta och klättrade fram och tillbaka mellan mina fingrar.

Jag minns detta som en lycklig dröm, alla mössen var fria. vi var på någon slags bonngård och jag låg i gräset och tittade på Kesos show.
Självklart fanns en skurk med, Kesos elaka bror - som var en grå mus. Men han utgjorde inget större hot.
Åh, ville gärna drömma lite till innan jag vaknade.
Keso i mitt hjärta <3

Nu ska jag dra mig till jobbet!
puss och farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback