MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

Halv

Jag skulle springa efter men trampa snett, ibland gör man fel ibland gör man rätt.


God förmiddag.
Jag sitter här i soffan men kaffekopp nummer2, hade/har några planer för idag men jag vet inte.
Skulle träffa kajsa, typ nu? men hon svarar inte i telefonen. Det känns inte likt henne att stensova vid tolvtiden så jag antar att hon fått förhinder och inte orkar tala om det för mig.
Date - automatiskt inställd.
Det gör ingenting, jag vet att man kan ha fullt upp ibland. Jag vet att man också kan träffa någon roligare (haha, fast nä!). Jag vet att man ibland vill vara själv.

Jag får pinna iväg till stan och köpa en ny kattlåta till Kato.
Jag får njuta av mitt eget sällskap.
Sen ska jag skriva ut ett kontrakt för spelningen den 6 Oktober - Angered
Ni kommer hoppas jag! (eller snarare du Sara?)
Sen får jag roa mig med städ, matlagning, whatever.




jag vill förstöra världen.

SE UPP SÅ ATT NI INTE OCKSÅ BLIR SÅNNA JÄVLA SVIN

Kommentarer
Postat av: Sara

ååå.. det är ju på onsdag =( Jag vill komma men det går inte.. har obligatorisk kvällsföreläsning på jobbet! Jag är en dålig syster. jag vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback