MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

baukis

Vaknade med en aggressivitet imorse som heter duga! Zus min ängel stod ut med detta <3
Igårkväll blev en lång, otippad kväll!
Släktkalas i mölnlycke, spelning med maria och gänget i lövgärdet, hem till käraste och få en rejäl ompyssling med ansiktsmask, badkarsmassage osv.
Kvällen slutade dock inte där utan jag och zuzie hamnade på vår krog och bar där vi möttes av två pratglada grannar till oss.
Vi skrålade och drack öl (efter dagens gång funderar vi på om det blev spetsat i våra glas?).
efterfesten följde som en självklarhet så där satt vi, fyra människor -grannar, i en liten tvåa och spelade gitarr och improvisserade så det stor härliga till ända in på småtimmarna.
Efter att ha somnat någon gång vid femtiden var jag rätt förbannad när jag insåg att jag inte fick sova längre när klockan ringde 09.00 imorse.
Vi gick motvilligt upp och begav oss till wieselgrensplatsen där vi hjälpte Lina att flytta - yey!!!
Mysig dag i allmenhet, sedan fick bakfullheten ta ut sin rätt. Middag + 2 avklarade (dåliga!) filmer.
Nu går vi långsamt in på en tredje innan måndagen sätter fart på ännu en vecka.

Ja, mina vänner. Det var en summering av gårdagen och dagen.
Tidsbrist som vanligt, jag måste ju hinna blanda till lite dipp till chipsen innan filmen börjar!!!!

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är konstigt för alla dina Å,Ä och Ö blir jättekonstiga tecken när jag läser dina inlägg på min dator.. weird.. dock kul att läsa din blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback