MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

Stressa ner!!!

Sitter i kalsonger och lyssnar på Daniel Adams-ray - Gubben i lådan, detta ger mig en viss känsla av välbehag.
Klockan är snart ett och jag har inte gjort något speciellt idag.
Har varit halvkass nu ett bra tag men så i onsdags kväll fick det räcka. Jag kände febern komma ikapp mig, samt ryggont och halsont. Jag tog steget att sjukskriva mig från jobbet...
Jag hatar att sjukskriva mig från jobbet, Kanske just för att jag vet att det drabbar mina arbetskamrater och ger dom extra jobb med att få in en bra vikarie.
Mmmm. att man ska vara en person som känner så himla mycket. Känner och tänker och drömmer.
Ibland är det som att jag lever i min egna lilla värld.

Hur som helst så mår jag bättre idag.. ont i ryggen och lite ont i halsen bara.
Ska försöka göra mig iordning och ta mig in till stan för lite spontan shopping och matinhandling, får se om jag klarar detta på en halvtimma.. tveksamt!

Chipsen i magen som jag åt till frukost dallrar runt som i en dans tillsammans med mina kärlekshandtag. Gosigt.
Tur att jag redan fångat in min partner, haha, då har man råd att strunta i idealen för hur man "ska" se ut och bara leva gott!

Okej kärlek och pussar etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback