MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

Siri Pollak, Pfemme och Harry P

Detta är en fantastisk och underbar dag!
Siri min kära vän och numera buggdanspartner kommer strax hit, då ska jag bjuda henne på rotfruktssoppan jag gjorde igår och kanske även pressa ner några koppar kaffe till!
Morgonen har jag spenderat sittandes i soffan med barnserien "adam & eva", känner en viss svaghet för barnprogram eller vad man nu kan kalla det.
MUSIK kanske jag ska sätta på...? ... eller?
JAAAAAAAAAAAA!
Jag känner mig helt slapp idag.
Senare på kvällen blir det rep och lite nytt material inför spelningen i trollhättan på torsdag och efter det följer Emma (harry potter) med mig hem och jag bjuder henne på lite kycklinggrejsimojs utan kyckling eftersom hon är vegetarian!!!
Mmmm, min dag har goda förutsättningar.



MMmmmmmmmmmmmm mina vänner är så läckra!!!
Moahahaha, arvika -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback