MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

Downer!

alltså...

Jag har funderat mycket dom senaste veckorna. På både det ena och det andra, vissa saker borde man fundera mindre på och vissa saker borde man inte fundera på alls! jag fattar inte vad som händer.
Hur som helst så lever jag mitt liv precis som vanligt, med hundra bollar i luften samtidigt -precis som jag vill ha det!
Jag har tusentals ideer om saker jag vill göra och erfarenheter jag vill samla på mig.

Det är då det märks när man plötsligt blir sjuk!

En liten förkyldning som smög sig på mig på jobbet igårkväll. jag hatar att sjukanmäla mig från jobbet.
Jag som faktiskt hade sett fram emot en dag på jobbet, sedan fika med jonna och sedan häng med emma.
Istället har jag tillbringat dagen med att ligga i sängen, titta på alla avsnitt av "våra vänners liv" (kanske för att jag tycker erik johansson är en av de snyggaste), mölat i mig mat ich funderat på dom där sakerna.

Suck. Jag är rastlös.
Jag önskar att någon kom och knackade på min dörr - överraskade mig.
Jag önskar att jag hade lite sällskap förutom katterna... jag dör lite granna när jag tvingas ligga stilla och snörva.. det är det värsta jag vet!

Hoppas att jag vaknar upp imorgon heeeelt frisk! jag och jonna skulle ju åka pulka och sen gå ut på kvällen,,, mmm.
Låt oss hoppas!

kyss jag är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback