MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

Dalarna

God eftermiddag!

Efter fem spelningar på raken sitter man i ett hus i bredaryd (!) och har lite tid över. Rigga scen ska vi göra om en timma ungefär.. kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar!!!
Ikväll antar jag att showen börjar vid 7-tiden, som vanligt på en vardag.
För idag är det onsdag.
Sov i en källare inatt, jävligt läskigt egentligen men jag ville inte gå upp och väcka någon annan. Kunde verka lite dumt tyckte jag. Och någon gång måste man ju ändå skärpa sig och lära sig sova.
Jag önskar jag var som Jonna som kan somna överallt. fan vad mycket huvudvärk och trötthet man hade sparat in på!
Nåväl, inatt får jag lite sällskap så då lär man sova som en stock!
Mysigt är det att sitta här med gänget och känna sig som hemma. Huset är för övrigt julpyntat.
Kylan där ute är inte nådig och jag känner att jag borde ha tagit med mig långkalsonger!
Imorse när jag vaknade så kände jag en stark längtan efter att få träffa emelie! det vore nått!
Jag säger kaffedejt när jag kommer hem, emelie säger JA!

Okej, nu får jag ta tag i lite tråkigare saker som att till exempel betala en räkning.
Kul kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback