MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

Höst?

Det är kyligt i luften men solen skiner... egentligen vill jag få det till att det är vår ute nu.
Man går runt med känslan av mys och sol.

Idag har jag hittils gått upp och lyssnat på musik... släpade mig ner till tvättstugan med fulla säckar nu klockan 11.00 och förstod snart att det inte var det bokade passet jag trodde att jag hade... Nej, klockan 14.00 börjar min tid.
Och jag som hade tänkt tvätta och sedan hinna åka in till stan och träffa någon av de vänner jag inte träffat på över en evighet.

Nåväl. Jag kan ju alltid ta ett bad och sedan gå ut i vårsolen och läsa min bok som jag är så kär i.

tristess verkligen.

Varför är inte zus hemma så vi kan äta frukost tillsammans och spela skip-bo???

Började fila på en kärlekslåt till zuzie igår... romantiskt corny och äkta.
Men jag har så mycket inspiration nu, så mycket kreativitet... TROTS att jag nästan stressat ihjäl mig dom senaste veckorna. Jag antar att det beror på våren.

Okej, dags att sätta igång! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback