MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

mexico -

En evighet

Ja, det har gått en evighet sedan jag senast var här inne och skrev.
Blogga alltså.
Så mycket man kan göra nuförtiden i brist på annat.
Jag har haft en kväll i ensamhet efter dagens hets med jobb, ärenden och rep.
Min ensamhet har jag förbrukat sittandes i en obekväm ställning i sängen, spelat bubble troublde, kollat mail och tittat på halva fångarna på fortet. Tv:n står fortfarande på och kvällens tablå erbjuder tråkiga filmer och lite annat smått och gott!

Tror jag börjar få ont i halsen och jag tror att jag ska se till att läsa lite bok innan jag somnar (som jag måste!). Hej spårvagn som avgår 05.40 imorgon bitti.

ja, men godnatt tomma rummet och vinande vinden. Godnatt du tända sänglampa och min egen andedräkt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du börjat blogga igen eller är det bara en engångsföreteelse? Hihi.. Puss på dig!

Postat av: ali

hehe att du fortfarande tittar in hit förvånar mig... trodde jag hade förlorat alla mina tre läsare som jag hade (om ens det...) hehe

2010-08-31 @ 11:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback